Van het oorspronkelijke ontwerp heb ik eigenlijk 100% overgenomen. Er zijn wel enkele modificaties toegevoegd om de nieuwe aandrijving te kunnen gebruiken.
Als eerste is het subframe komen te vervallen. Daarvoor in de plaats wordt het buitenframe het hoofdframe. Op de foto hiernaast ziet u de beide frameplaten samengevoegd met de twee bufferbalken. Aan deze laatste komen de twee buffers welke ik nog moet ontwerpen en de trekhaak met vering. De frameplaten zijn van 1mm en de bufferbalken
van 2mm messing.


De tweede foto laat de cabine en de voetplaat zien. Het oorspronkelijke ontwerp gaat uit van zes verschillende delen. Ik heb dit terug gebracht tot vier door de achtervoetplaat samen te voegen met de cabine achterwand. Hetzelfde gedaan met de voorste voetplaat en de voorste cabine wand. Netjes omzetten en samenvoegen met de zijwanden. het geheel is opgebouwd uit 0,1mm en 0,25mm messing.
Klik op de foto voor een vergroting
Later worden beide delen samengevoegd tot een geheel. Daarover later meer in het tweede deel.

Bijgewerkt op vrijdag 26 maart 2004 om 17:24:39